- KOTI
- CASET
- SPECIALIST
- JYSK
JYSK: STORE CONCEPT 3.0 TOIMII VERKKOKAUPAN JA FYYSISTEN MYYMÄLÖIDEN VÄLISENÄ SILTANA
JYSKin ainutlaatuinen menestys on kaikkien tiedossa. Mutta monikaan ei tiedä sitä, että Expedit on ollut ylpeästi mukana lähes alusta alkaen.
Siitä saakka, kun toimitimme ensimmäiset päällekkäin asetettavat korit ensimmäisiin vaatimattomasti sisustettuihin Jysk vuodevaatevarasto -nimisiin myymälöihin, on tapahtunut paljon. Nykyään Expedit toimii JYSKin Store Concept 3.0:n kokonaistoimittajana ja kehittäjänä. Tämän konseptin avulla kaikkialla maailmassa toimivan ketjun tarjoamat ostoskokemukset nostetaan uudelle tasolle.
Expedit on uudistanut fyysiset myymälät JYSKin verkkoprofiilin mukaisiksi keskittyen laatuun ja pohjoismaiseen muotoiluun.
Expedit on varmistanut yhteistyön jatkumisen JYSKin kanssa kovasta kansainvälisten suunnittelutoimistojen kilpailusta huolimatta. Expeditin käytännöllinen lähestymistapa ja asiakkaan syvällinen tuntemus pitävät meidät mukana yhteistyössä.

POHJOISMAISTA MYYMÄLÄSUUNNITTELUA
Pohjoismainen laatu on vahva myyntivaltti maailmalla, eikä sitä kannata aliarvioida. Siksi Scandinavian Living on jo pitkään toiminut JYSKin markkinoinnin strategiana. Sen ja myymälöiden sisustuksen uudistamisen avulla verkkokauppa yhdistyy selkeämmin fyysisiin kivijalkamyymälöihin.

YLI 1200 MYYMÄLÄRATKAISUA
Yhteistyömme JYSKin kanssa on kestänyt useita vuosia, joten olemme oppineet tuntemaan tämän tanskalaisen suuryrityksen perustana toimivan kauppiashenkisyyden. Tämä on tärkeää, koska konsepti on skaalattava yli 1 200 myymälään toimivana. Tämä yhdistyneenä tuotanto- ja logistiikkatarjontaamme mahdollistaa myymälöiden avaamisen laajassa mittakaavassa sekä kitkattoman käyttöönoton.
“LAATU, LOGISTIIKKA JA UUSIEN MYYMÄLÖIDEN PERUSTAMINEN OVAT TÄRKEINTÄ YHTEISTYÖSSÄMME EXPEDITIN KANSSA”
Carsten Nørgreen Weinkouff, Retail Development Director, JYSK Nordic

MYYMÄLÖIDEN TARJOAMAN KOKEMUKSEN PÄIVITTÄMINEN
Uusi pohjoismainen ilmapiiri sekä pelkistetyn tyylipuhdas myymälä tuottavat inspiroivan ostoskokemuksen. Myymälöiden layout on selkälinjainen ja tuotteet tuodaan esille näyttävästi. Esillepano voidaan eriyttää tuoteryhmäkohtaisissa esittelytiloissa. Myymäläsisustuksen huolellisesti suunniteltu tyyli yhdistää JYSKin verkkokaupan olemuksen ja fyysiset myymälät toisiinsa.