search

VAIHDETAAN AJATUKSIA

Kysymyksiä? Anna tulla, niin olemme sinuun pian yhteydessä

SELVÄ!


Työn alla, palaamme pian asiaan!
Tutustu henkilötietokäytäntöömme
Yhteystiedot
2018_05_04_showroom_cc_029_ret_26052018.jpeg

28. May 2021

Mikä ihmeen pop-up -myymälä?

Pop-up -myymälä on hyvin tunnettu myymälämuoto, joka on luonteeltaan väliaikainen. Konseptia hyödynnetään laajasti eri toimialoilla ja se on loistava tapa saada näkyvyyttä ja testata uusia tuotteita tai konsepteja.

Mitä hyötyä pop-up -myymälästä on? 

Muuntautumiskyky. Väliaikaiset pop-up myyntipisteet mukautuvat helposti ja nopeasti muutoksiin ja ne voidaan räätälöidä asiakaskokemus edellä. Myymälät mukautuvat myös sesonkeihin (erityisesti, jos kyseessä on sesonkituote).

Sijainti. Pop-up myymälä on helposti siirrettävissä ja niitä rakennetaan usein vilkkaille alueille, kuten ostoskeskusten käytäville tai tyhjiin, pienempiin liiketiloihin. Kaupan suunnittelussa on myös enemmän kuin suotavaa käyttää luovuutta: myymälä voi olla liikuteltava, kuten rekka tai se voidaan kasata erilaisten tapahtumien yhteyteen, kuten konsertit ja tapahtumat. Tärkeää on tuoda myymälä ihmisten ja kohderyhmän pariin.

Uusien tuotteiden tai konseptien testaus. Pop-up myymälä antaa täydellisen tilaisuuden testata tuotteita ja uusia konsepteja tai tehdä markkinatutkimusta. Pop-up toimii laboratoriona uusille ideoille ja se voi toimia prototyyppinä konseptille, jota halutaan testata ja muokata ennen kokonaisvaltaista muutosta itse myymälöissä.

Myynnin lisääminen ja uusien kohderyhmien haaliminen. Pop-up myymälä on tehokas tapa boostata näkyvyyttä, myyntiä tai sitouttaa somessa. Pop-upit ovat myös usein helposti lähestyttäviä, jolloin voidaan saada uusia kohderyhmiä tuotteen pariin.

Myymälät ovat usein näkyvällä paikalla, joka voi houkutella paikalle tavanomaisen kohderyhmän ulkopuolisia asiakkaita, erityisesti jos tämä on ollut pyrkimyksenä. Pop-up -konseptia voidaankin käyttää tarkoituksenmukaisesti uusien kohderyhmien haalimiseen.

Hype. Väliaikaiset myymälät ovat kiinnostavia. Koska myymälä on mahdollisesti pystyssä vain rajatun ajan, voi se luoda hypen.  Väliaikainen myymälä luo kuvan harvinaislaatuisesta myymälästä tai tuotteesta, jolloin myymälään ”täytyy päästä käymään” ennen kuin se poistuu.

 

x_DSC_4302.JPG

Miten me voimme auttaa 

Me Expeditillä olemme erikoistuneet erilaisten myymäläympäristöjen suunnittelemiseen ja toteutukseen. Siispä meillä on kokemusta myös pop-up myymälöiden rakentamisesta. Esimerkkinä Subarun liikuteltava pop-up piste. Lue lisää casesta täältä.

Oletko kiinnostunut oman pop-up myymälän avaamisesta?

Ota yhteyttä, niin keskustellaan lisää mahdollisuuksista.

expedit@expedit.fi

vaihde: +358 (0) 20 741 4640

IMG_0072.JPG