Expedit on mukana Euroshop 2014 -tapahtumassa

Joskus täytyy näyttää, että voi niellä omia lääkkeitään. Siksi Expedit osallistuu helmikuussa järjestettävään Euroshop-tapahtumaan 130 m2:n osastolla, joka on täynnä vähittäiskaupan tulevaisuuden ratkaisuja.

Düsseldorfissa joka kolmas vuosi järjestettävät Euroshop-messut ovat vähittäiskaupan yksi tärkeimmistä tapahtumista. Juuri siellä tutustutaan uusiin suuntauksiin, tekniikoihin ja konsepteihin, jotka määräävät vähittäiskaupan kehityssuunnan seuraaviksi vuosiksi.

"Kun Expedit toimii päivittäin vähittäiskaupan ketjujen ja brändien neuvonantajana kehittäen niille ratkaisuja, on pystyttävä näyttämään, että voi hyödyntää ideoitaan myös itse", kertoo Expeditin toimitusjohtaja Steen Bødtker. "Olemme messuilla samassa tilanteessa kuin asiakkaamme ovat päivittäin. Meidän on oltava kiinnostavia ja houkuteltava asiakkaita myymäläämme."

 

Expedit at Euroshop 2014 

16.-20. helmikuuta nähdään, onnistuuko se ja kuinka messut sujuvat. "Fyysisiin myymälöihin kätkeytyy hyödyntämättömiä voimavaroja. Se on messuosastomme tärkeä teema", toteaa Steen Bødtker. "Myymälöiden on löydettävä uusi tehtävänsä digitaalisessa maailmassa. Meillä on toimivia ehdotuksia."

Toteutamme mielenkiintoisen elämyksen. Toivottavasti monet tulevat kokemaan sen osastollemme 13A90. On mukavaa tavata vanhoja tuttuja, solmia uusia tuttavuuksia ja näyttää, mihin Expedit pystyy nykyään sekä osoittaa, kuinka voimme varmistaa brändien ja myymälöiden tulevaisuuden.

Expeditin messuosasto on helppo löytää. Se sijaitsee hallissa 13 Wanzlin messuosaston vieressä.

Näet sijainnin napsauttamalla tätä.